Onsdag 8 Mars

Hallå(:
Idag var det sista dagen på praktiken, åh kommer verkligen sakna hela härliga gänget av personalen på H&M som var så söta mot mig. det var helt gulligt jag fick till och med presenter av dom det var en neccessär från kosmetik med smink i och så fick jag en till trevlig nyhet på köpet, jag får komma tillbaka i trean och ha praktik där!:D Gissa glad jag blev, det har varit så himla kul att vara där och lärorikt framförallt. Det är verkligen något sånt här jag vill jobba med och H&M är ju ett så bra företag eftersom det är så varierande jobb och så globalt, så jag hoppas verkligen jag får jobb där efter skolan!:D

För att helt hoppa till något annat så var det iallafall födelsedagsfika hos Jokki ikväll(: Väldigt trevligt med folket och även några okända ansikten var där också. Hon fick jättefina presenter och jag hoppas hon blev riktigt nöjd. Sen var det ju det där med fikat, Jokki hade bakat tonvis med fika hela bordet var proppat med fika och det var ruskigt gott(: Men jag som hade ätit kebab innan var redan super mätt, och jag som hade längtat efter det här fikat och så är jag redan mätt när jag kommer dit. Äh jag smakade ju iallfall och nästa gång det blir födelsedagsfika ska jag komma dit hungrig som en elefant>.< haha

Jag är sjukt taggade för imorgon för då blir det 18års fest hos Elin och sedan utgång på Grace, fan vad kul det kommer bli!:D

Ska kolla vidare på lite andra bloggar, tjingeling(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0