Onsdag 29 April

Tjabba(:
Åh jag blir så glad när solen är framme igen!(: Det känns som att allt blir mycket lättare då bara för att det är bra väder, men det kanske ändå är så? Annars har dagen rullat på som vanligt bara. Fast efter skolan så åkte jag,Emma och Linda till mig eftersom Emma har tagit körkort så kom dom förbi en liten sväng till Antnäs och hälsade på så det var riktigt trevligt(: Efter dom hade åkt knallade jag över till Olivia en sväng och hälsade på henne, där var dom i full gång med att baka. Gissa om man blev lite fikasugen kanske. Var typ där i en timme så kakan han inte bli färdig så jag tror jag måste våldgästa i Olivias hus x) haha

Alltså jag tycker det är helt coolt att åka med alla nu som har tagit körkort, för det känns som att dom är så stora som får köra bli och hela kittet(: Nu längtar jag bara som tusan tills jag själv har tagit körkort och får köra bil, men det kommer. Fast nu har jag börjat bli lite orolig när jag ska hinna ta det eftersom jag inte hade en tanke på att alla körskolor har sommarstängt. Aja det löser sig på något sätt mitt mål är iallafall att ha tagit det innan skolan börjar igen efter sommarlovet så jag hoppas jag håller det(: Förrästen Grattis igen Emma till körkortet:D

Förrästen nu verkar det ändå som att det blir nå på valborg. Först hade ju typ ingen tänkt göra något men nu så kanske vi ska vara i våran lilla by Antnäs med alla Antnäsbrudarna och typ Adam och dom. Fast jag vet inte riktigt vilka det är som kommer, men ändå helt kul för vi brukar ju inte direkt umgås med killarna från Antnäs så det vore ju skojj(:

Dagen Outfit x4



Skinnjacka- Carling
Tshirt- Solgården
Väst- GIna tricot
Jeans- Lee
Skor- Somwear i New York
Sjal- H&M

Nu är det middagsdags, pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0