Lördag 18 Mars

tjenizz(:
Här var det ett tag sen man skrev men dom två senaste dagarna har varit proppade med saker, så har inte änns hunnit sätta mig vid datan en endaste gång. Dom två senaste dagarna har bestått av typ det här:

Torsdag:
- Blev väckte klockan nio på morgonen av ett telefonsamtal från Jenny som undrade om jag ville hänka med på stan, och så blev det. Vi tog en rejäll stan runda och jag blev en skinnjacka rikare. det var värsta timingen för när jag var påväg in till stan så ringde dom från Carlings och sa att min jacka äntligen hade kommit, jag har ju bara väntat sisådär tre veckor eller nå. Men det var värt att vänta för den satt som smort på min kropp, så nu kommer ni se mig i en svart skinnjacka typ 24/7;)
- Efter stan var jag med min Virre pirre. Seriöst vi cyklade till Alvik och tillbaka och jag har ingen aniing om varför fast det kan ju bero på det underbara vädret;P
- På kvällen blev det movitime med min Victor,Elina,Viktor,Jokki,Jenny,Alex och Linnea(: Vi kolllade en hel sjuk film som hete My best friends girl, fast den var faktiskt as rolig ibland också;) Efter det drog sig jag,Victor,Alex,Jenny och Linnea till Jennys place för att kolla på Låt den rätte komma in som Jenny hade hyrt. Den var ganska läbbig men ändå över mina förväntningar, jag trodde jag skulle tycka den var skit kass men den funkade faktiskt(:

Fredag:
- Blev en tripp till Nordpoolen med VIctor,Jenny och Alex(: Sist jag badade där var jag typ nio bast eller nå ,så det var ett tag sen kan man lungt säga. Vi lyxade till det och betalade för Relaxeavdelningen istället för vanligt. Det var faktiskt mycket lyxigare och knappt nå folk där uppe och maten var helt underbart god och man fick rena elefant portionerna;P Vi badade bara i sisådär 5 timmar, men jag och Jenny var helt döda efter badet. Men skojj var det då:D
- Kvällen blev det movitime igen hemma hos Victor med Jenny och Alex också, vi kollade på någon konstig film som jag inte änns kommer ihåg namnet på. Den handlade typ om nå indianfolk och jag trodde den skulle vara helt dålig men den blev faktiskt riktigt spännande;P

Det var väl typ det som har hänt i mitt liv dom två senaste dagarna x) Och idag blir det nog att plugga lite bajsmatte och sen vet jag inte vad som händer. Hörde nå om att vi skulle få åka med Jokki(: Hon tog ju nämligen körkort igår, GRATTIS IGEN!:D

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0