Fredag 3 April

Tja(:
Äntligen fredag och helg men den här helgen blir det inte alls nå chill bill. För vi ska nämligen jobba hela lördagen från klockan tio på morgonen till halv tio på kvällen alltså elva och en halv timme= död Maria!;O Fattar inte änns hur vi kan jobba så länge men det har ju en bra sida vi kommer tjäna pengar som smör och det är ju inte helt fel(:

Idag har det varit en rolig dag på praktiken fick testa mina vingar lite och göra massa fina hängningar och dom blev faktiskt helt okej tyckte dom andra(: Fredgar är typ den roligaste dagen på hela veckan när man är där för då rullar det alltid in så mycket folk och man träffar massa kändisar(: Förrästen så är det så kul att vara på ett sånt ställe som H&M för jag träffar prick varje dag massa folk som man känner och snackar med lite även såna som man inte sett på ett tag så det är väldigt trevligt(:

Ikväll blev det en lungn kväll hemma hos mig med Victor,Alex och Jenny(: efter att ha stått på Ica typ en halv timme så bestämde vi oss för att inte hyra någon film och istället köpte vi oss lite onyttigheter och en ananas ( som dock både jag och Jenny får kli i halsen av) men det är ju så gottt med färsk ananas så vad gör man inte för lite kli i halsen. Sen blev det promis hem till mig och vi kollade filmen Step Brothers. Fy fan vilken störd film men den var ändå as rolig, höl nästan på att kissa på mig när det var som roligast. Så om ni har tråkigt någon gång och behöver piggas upp med lite rolig humor så se den filmen;) haha



Nä nu väntar sängen på mig, pusstjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0