Fredag 10 Mars

Tjabba(:
Vilken kväll det blev igår(: Det hela började med 18 års firande hos Elin på björx med massa tjejer. Elin bjöd på middag som bestod av tre olika pajer, riktigt gott och det blev även efterätt. Jag kommer då aldrig ihåg vad det heter men det är som vaniljgrejjs och det var iallafall super! Lekar blev det också mycket av och jokki hade fått ett skit roligt sånt där kortspel i present som vi körde. Vid halv elva bar det av in till staden med buss för då var det dax för Grace. Det var ju hur lungt som hellst att komma in så tack så mycket får lånet Julia(: Ojoj vad kul vi hade det där inne och alla som man kände var där och det var fullt ös;P haha. Men kvällen slutade dock lite i kaos och jag åkte väl hem vid sisådär kvart i tre. Men i det stora hela var det en super lyckad kväll!:D

Fan vad kul det är nu när alla har börjat fylla 18, det är som fest varje helg nu. Nästa gång blir om två helger hos Jokki och det kommer bli väldigt najs!(:

Just det jag måste berätta att pappa var på Telia med min mobil och den hade inte alls pajat utan det var bara nå med "mjukvaran" som pappa uttryckte sig. det ända jag skulle tänka på var att stänga av den helt då och då som jag i vanliga fall inte gör, så nu är min Iphone tillbaka på banan igen:D

Just det jag kan inte lägga upp nå bilder från igår för att jag glömt min kamera hos Elin, men jag lovar er bilder kommer inom kort(:

Nu ska jag kila, puss på stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0