Fredag 18 Maj

Tjabba!
Idag har jag jobbat 9:45-16, årets största försäljningsdag så gissa om det varit mycket folk??? Har varit helt galet med folk hela dagen, men det är ändå rätt roligt när det är sådär galet med folk (tänk er värre än julens mellandagsrea), men efter jobbet var jag helt slut i huvudet!

Ikväll har jag hängt med några av mina antnäsbrudar! Jokki har äntligen kommit hem från USA så det var så kul att träffa henne igen!!!:D Förutom Jokki har jag varit med Olivia, Elina och Amanda! Vi började hos Elina lite folk med vin och spel, sen fortsatte festen på varvet. Efter det drog några ut medan jag, Jokki och Amanda åkte hem istället! Taggar för imorgon då det nog blir party!;)

Nu ska jag krypa ner i sängen, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0