Onsdag 28 Mars

Hallå!
Idag har jag jobbat 8-16, gillar verkligen att jobba den tiden även fast det blir en tidig morgon. Synd bara att man nästan aldrig får sluta 16! Har haft en riktigt bra dag på jobbet, jag har gjort mamma + bib rean helt själv! Även fast det inte är så svårt så är det ändå mycket att komma ihåg och kul att få lära sig lite själv. Annars så har dagen på jobbet flytit på riktigt bra och känns som att alla har varit inne i sitt eget men ändå sådär glada och trevliga!

Just det idag på jobbet sålde jag kläder till Soran Ismail, lite roligt att det just var han. För när jag såg honom först var det som att jag tänkte men det där ansiktet ser bekant ut innan det kopplade att det var en kändis!;)

Fick även hem mina Dr Denim idag, tänkte alla pratar om dom där jeansen och att dom är så populära så dom säljs slut överallt så kanske dags att prova dom. Eftersom jag typ lever i svarta jeans nuförtiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0