Tisdag 5 Juni

Tjenis!
Idag har jag hängt med Emilia!(: Vi började dagen med en lång skön promenad vid vattnet här vid mig, sedan tog vi med Messi till henne så han fick träffa hennes lilla kattunge Betty! Men det gick inge vidare, dom blev inte alls kompisar utan fiender men det var värt ett försök iallafall. Sen åkte vi vidare till Storheden och skulle absolut inte shoppa något! Men slutade med att vi båda gick och bar flera shoppingpåsar... Men jag köpte bara två saker som vi behövde till lägenheten, en matta till hallen och en lampa i fönstret i köket!(:
Efter det åkte vi vidare hem till mig och lagade Tacos till middag, unnade oss det såhär på en vanlig tisdag! Sen åt vi jordgubbar till efterrätt och kollade tv(:

Har precis kollat klart filmen Älska mig igen, åhhh så bra den var och bra skådespelare i den! Hade försökt att inte ha några förväntningar alls så jag inte blev besviken, men den var super bra dock väldigt sorglig.... Men den är verkligen sevärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0