Söndag 24 Juni

Tjenis!
Idag har jag söndagsjobbat 10:30-16:15, kul att jag egentligen typ inte skulle jobba för att det blivit något knasigt med schemat! Men fick som sagt ändå jobba och det var lika bra det plus att söndagar ger bra med pengar(: Var ändå ganska bra med folk, alla hade väl abstinens eftersom stan haft stängt nu i två dagar!
 
Efter jobbet åkte jag ut till Antnäs och firade mamma på hennes riktiga 50årsdag med familjen! Vi grillade oxfilé dagen till ära, mummms! Grattis igen mami!<3
 
Sen efter det åkte jag förbi Emilia en sväng och hälsade på! Vi kollade AFV, haha dör så roligt det är fattar verkligen inte hur alla kan få allt roligt på film!;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0