Måndag 25 Juni

Hallå!
Idag sov jag sjukt länge, måste ha varit riktigt trött efter denna midsommarhelg! Vid två åkte Joel till jobbet och så kom Jenny till mig istället!(: Hon åt lunch här sen promenerade vi till Dollar Store och handlade lite småsaker. Efter det åkte vi in till stan och mötte upp Jennys mamma, dom skulle kolla på lite glasögon så jag hängde på. Sen följde jag även med dom till Antnäs och blev bjuden på middag hos dom, alltid lika god mat när man äter där!:D Hann även med att träffa deras höns, vi provade glasögonen som Jenny tog med hem, kollade lite på datorn och åt efterrätt! Precis en sån där Jenny-dag som jag längtat efter!(:
 
Måste bara berätta en sak jag gjort, igår beställde jag hem ett par Jeffery Campbell skor!!! Gissa om jag är överlycklig och längtar verkligen tills dom kommer!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0