Lördag 16 Juni

Tjabba!
Idag vaknade jag upp och såg att det var sol ute tänkte att den här lördagen kommer spenderas ute, men istället blev jag inringd på jobb så då var det bara iväg och jobba 12-16:15! Men hade faktiskt en riktigt rolig dag på jobbet plus att jag gillar att jobba lördagar när det är mycket folk(:

Efter jobbet så grillade jag och Joel ute på balkongen, riktigt nice väder sommaren kanske äntligen kommer! Sen tittade Martin förbi en sväng och så såg vi en film, The Dilemma lite konstig film men roliga skådespelare som var med! Resten av kvällen har jag börjat göra om lite i våran lägenhet, kanske inte det roligaste en lördagkväll! Joel har gått och lagt sig pga 12h pass imorgon så något var jag tvungen att roa mig med;)

Några nya fina saker jag shoppat!

Brukar aldrig hitta något på REA men dom här två skorna var det 50% på så jag passade på att fynda på Scorett!


Tänkte egentligen köpa dom här glasen i rosa men såklart var dom slut så fick bli lila istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0