Fredag 8 Juni

Tjabba!
Idag har jag också jobbat 9:45- 18:15, har varit ganska så lugnt hela dagen. Folk har väl inte haft tid att gå på stan idag när det varit examen/studenten. Jag och Josse gick ut på våran lunch och kollade på alla fulla studenter som åkte runt på flaken, åhhh vilken känsla det var att se alla ville bara ta studenten igen!!!(: Synd bara att det inte är sommar utan snarare höst väder med + 9 och molnigt, vars är sommaren???

Ikväll åkte jag till Emilia en sväng och hängde med henne, vi var så peppade på att göra något roligt så vi åkte hit och hängde med Joel och grabbarna. Drog en sväng till Donken och åt lite och sen åkte vi runt i stan och kollade på alla fulla studenter;)

Tänk att det är 2 år sen idag, vars tog tiden vägen? Men hade gärna gjort om det igen för kan vara bland det bästa jag gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0