Söndag 1 Juli

Tjabba!
 
Igår:
Började dagen med att jobba 12-16, var rent ut sagt ett skitväder ute så det var inte alls så mycket folk som det brukar vara på lördagar. Inte så konstigt jag hade nog också stannat hemma om jag haft chansen!
 
På kvällen åkte jag ut till Antnäs och hängde med Jenny och Amanda!((: Vi åkte till stallet en sväng och hälsade på alla hästarna, lill fölet hade växt ännu mer nu oj vad det går snabbt alltså! Sen fick jag och Amanda se Jennys film som hon gjort från Sydafrika, kändes helt overkligt att hon hade gjort den för den var verkligen så bra gjord och allt!(: Vi fikade rabarber paj och sen resten av kvällen spenderade vi i Jennys rum där vi bara pratade och hade det mysigt! Kändes verkligen som förut när vi tre alltid hängde med varandra! Hade verkligen en trevlig kväll med mina flickor, så tråkigt att Jenny var tvungen att åka tillbaka till Stockholm igen:( men nästa gång hon kommer stannar hon nog för gott!:D
 
Idag:
Emilia kom förbi en sväng hit och hälsade på!(: Sen fick hon följa med mig och Joel till Rosvik och hans föräldrar! Där var vi verkligen i flera timmar och gjorde massa saker, blev bjudna på palt till middag så det var riktigt gott!
 
Nu har mina Jeffrey Campbell äntligen kommit, så sjukt nöjd jag är!:D
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygg skorna!!!

<3
saknar dig redan :( hoppas på att jag stannar också.

Svar: JA visst är dom, taaack!
Åh saknar dig också!<3 Ja det hoppas jag verkligen!
Maria

2012-07-02 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0