Lördag 21 Juli

Tjabba!
Öppning på jobbet idag, kändes väldigt tungt att stiga upp men det var bara att knalla till jobbet och jobba 8:30-16! Var en väldigt lugn lördag på stan! Jag hann göra om hela bordet på svarta sidan på divan, sånt hinner man aldrig annars på lördagar!
 
Direkt efter jobbet åkte jag, Joel, mamma och pappa och åt på Waldorf! Haha vi är typ där varje vecka nu;) Efter det åkte vi ut till Unbyn och träffade min kusin med familj som var uppe från Göteborg, riktigt kul att träffa dom igen!(: Resten av kvällen har spenderats här hemma med Joel, Martin och Jacke! Var sugen på utgång men är verkligen alldeles för trött men taggar om till nästa helg istället!
 
Fick träffa sötisen Algot som blivit så stor sen jag såg han sist!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0