Fredag 6 Juli

Tjabba!
Min enda ledig dagen denna vecka, så himla skönt faktiskt!(: Åkte till stranden idag med tvillingarna Hanna och Linda, Emmelie och Tobbe! Var ändå ganska molnigt idag och såklart kommer alla moln på en gång då vi lagt oss på stranden... Så då gick vi och åt lunch istället på ett jättemysigt fik där vi Arcus, supergoda mackor hade dom! Sen så skulle dom andra spela Volleyboll och det droppade in mer folk eftersom men jag gick istället och mötte upp Amanda och så promenerade vi från Arcus till Storheden(: Så himla skönt att träffa henne även fast det bara varade i någon timme men både hon och jag har så mycket jobb just nu så är glad att vi ändå hann träffa varandra!(:
 
Ikväll åkte jag och Joel till hans föräldrar i Rosvik och träffade Joels äldsta bror från Karlstad med hans flickvänn, hennes barn, hennes mamma och pappa och Joels andra bror + flickvän så det var fullt hus!(: Vi blev bjudna på middag där och hade det bara allmänt trevligt!
 
Även Joels äldsta bror hade med sig deras hund så fick busa både med Tyson och Harry!(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0