Fredag 27 Juli

Tjabba!
Jobbat ännu en dag med 9:45-18:15 pass, dagen har gått väldigt snabbt beror nog på att det varit så pass mycket folk i farten! Direkt efter jobbet åkte jag, Joel och Olivia och åt på kebabhuset, oj vad gott det var och ett stort + var att vi kunde sitta ute och det faktiskt var varmt och fint väder!(:
 
Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, är helt slut efter veckorna med massa jobb + att jag jobbar imorgon också så ganska skönt med bara en kväll hemma! Annars är jag väl ganska så less på att jag missar allt roligt som händer hela tiden, men jag är ändå glad att jag får jobba så pass mycket den här sommaren och det känns betydligt bättre när lönen kommer också!;) Men ändå.......
 
Bjuder på en bild på min sovande lilla kille!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dags att uppdatera!! :)

2012-08-04 @ 12:48:11
URL: http://rosahurricane.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0