Torsdag 1 September

Halloj!
Idag blev jag hemma från jobbet, kände att jag aldrig hade pallat en dag till som igår med sjukan i kroppen. Så jag har bara legat hemma och vilat hela dagen idag och febern är borta, förkylningen är betydligt bättre, så det var nog ett smart drag att stanna hemma ändå(:

Annars vad säger vi, första September idag och sommaren är officelt slut! Vars tog sommaren vägen är frågan, hann knappt vara med om den så var den slut. Nästa sommar ska jag försöka ta vara på lite bättre och kanske lite mindre jobb.

Ikväll har jag kollat filmen No string attached, åhhh vad bra den var precis en sån där Maria film!(: Har glömt bort hur snygg Ashton Kutcher är! Jag säger bara Amanda om du inte har sett den, se den NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0