Tisdag 17 Maj

Halloj!
Igår glömde jag helt bort bloggen, hade så mycket annat för mig. Vi var och kollade på nylägenheten igårkväll en gång till bara för att mäta lite saker och kolla tapeterna osv. Det är så fina tapeter i lägenheten så det enda som behövs bytas är i sovrummet, sen dealade vi lite med han som bor där nu och fick en massa saker av honom!:D Nöjd tjej!

Idag har jag jobbat 11-15, helt underbart skönt pass det var att jobba, hade som så mycket av dagen kvar när jag slutade och det händer inte ofta eftersom jag alltid jobbar till stägning annars. Så efter jobbet gick jag på stan med J, vi inhandlade lite saker till nylägenheten och så hann jag shoppa lite också på jobbet!(:

En snyggt ställ för att stoppa tidningar i och en burk för att stoppa bröd i!


Ett par short och lite örhängen fick följa med hem från H&M också!


Nu annat, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0