Måndag 9 Maj

Hallå!
Ny vecka och idag har jag varit ledig, så för mig har det känts som söndag hela dagen. Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, varit ute länge i det fina och varma vädret! Typ sommar ute idag ju!(: Jag tog med Messi ut så han också fick njuta av det varma vädret, tagit igen lite avsnitt av serierna, kollat en unge i minuten på tv4 play, ätit kladdkaka och kollat facebook 100 gånger!

Ikväll har jag och Joel varit i Antnäs och ätit middag hos mamma och pappa(: Vi var tvugna att lämna tillbaka bilen så då blev vi även bjudna på fläskfilé i curry/banan sås med fjärilspasta, det är sååå gott!(:

Jag är en cool tjej i mina rosa solglasögon!


Nu ska jag kolla BB, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0