Lördag 14 Maj

Tjabba!
Idag vaknade jag av ett samtal från H&M och dom ville att jag skulle hoppa in och jobba sådär en Lördagsmorgon. Ja man tackar ju inte nej till jobb ):45- 16, men oj vad trött och sliten jag var. Så hela dagen har varit otroligt seg och det har svidit i ögonen för att jag varit så trött, förlåt jag måste få klaga lite! Men det kommer säkert kännas bättre när lönen trillar in sen(:

Annars så blir det party ikväll, var inte alls taggad idag men nu såhär på kvällen börjar jag tagga till!(: Det blir förfest hos Hahlin på Örnäset med Joel och grabbgänget + Twinsen och Julia!(: Så jag tror det blir en riktigt bra kväll:D

Så här ser jag ut ikväll, sliten och trött!


Nu är det bråttom, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0