Måndag 3 Januari

Hallå!
Idag försov jag mig, såklart hade jag ställt klockan men den ringde inte.. Jag skulle iallfall vara i stan klockan tolv  men det blev bara lite senare:P Jag hade en dejt med Pernilla, så himla kul att se den bruden igen!:D Vi gick till Mat & Prat och fikade där och satt där några timmar ända tills vi var tvungna att gå. Vi pratade om allt möjligt men mest om jobbet (H&M), saknar verkligen att jobba med henne. Men det blir nog att jag tar en tripp ner till Umeå och hälsar på henne snart!:))

Ikväll kom Jokki,Elina och Elin hit, vi kollade lite på film och sen åkte vi till Fredde och kollade på JVM med Joel och grabbarna!(: Så himla spännande match, men usch vad jag hatar straffar.... Och så kanske det blir party på trettondagsafton, men man måste ju passa på nu såhär när alla är hemma!(:

Ska hoppa i säng nu och kolla klart filmen jag börjat se, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0