Tisdag 22 Februari

Tjabba!
Idag har jag varit på stan med min kära pojkvän som äntligen skulle köpa nya skor (det behövs om jag säger så). Sprang och letade i massa skobutiker och till slut fick han sig sina blåa convers, sjukt snygga!(: Vi tog även en lunch på Sub, väldigt ovanligt jag vet;) Joel fixade även lite andra ärenden och jag kom hem utan att ha köpt en enda grejj!

Ikväll har Jenny och Alex kommit hit och hängt med oss!(: Vi kollade hockeyn och tur för Luleå att dom vann, klara för slutspel! Sen kollade vi lite tv och bara satt och pratade i några timmar, trevligt värre(: Och Jenny den ungen ska åka till thailand 1 månad, jag är inte alls avundsjuk!

Vill verkligen ha dom här Hallonröda conversen, men det får bli närmare våren!


Nu ska jag kolla klart Beck, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0