Söndag 18 December

Tjenis!
Igår jobbade jag 9:45-17:15, blev en ganska häktisk arbetsdag med mycket folk och full rulle!(: Kvällen var oplanerad men var riktigt sugen på fest eftersom jag har haft 8 vita helger på rad som har varit fulla med jobb. Även den här helgen är också full me jobb men kände att det bara inte kunde bli en nionde vit helg!

Så jag hängde med Tvillingarna Hanna och Linda till Carro där vi hade en chill förfest bara vi fyra med massa prat och alkohol, har verkligen saknat att bara umgås med dom där tjejerna så det var välbehövligt!(: Vi drog vidare till Allstar vid tolv och inne på Allstar var det full rulle som vanligt med mycket kända ansikten och kvällen slutade runt kvart över tre då min fina pojkvän kom och hämtade mig, men hade en riktigt bra kväll iallafall!(:


Idag har jag söndagsjobbat 13-17:15, julklappssöndag som sagt så stan hade öppet en timme till, tur att jag inte var så bakis för annars hade jag aldrig orkat. Var uppe på Everyday och där fick jag höra julsång live av en kör som stod just utanför butiken oh så kom tomten och hälsade på mig!(:

Ha en bra 4:e advent allihopa, själv ska jag mysa i soffan med J och kolla klart Beck som går på 4:an!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0