Söndag 14 Augusti

Tjenis!
Sov verkligen ut idag, första gången på flera veckor! Vaknade av mig själv tjugo i elva och då var det bara att hoppa upp ur sängen, äta frukost och göra sig klar. För det vankades födelsedagsfirande för morfar som fyller hela 75 år!(: Blev att träffa massa släkt, äta smörgåstårta och sen fika på det, mummms!

Ikväll bjöd Joel ut mig på Waldorf, vi tänkte bara ta hämtmat men eftersom det inte var så mycket folk på Walle så stannade vi kvar och fick bord ute på terassen som var perfekt den här soliga kvällen(: Mys!

Sen åkte vi till Tobbe och fikade, gissa om jag ätit mycket idag fyfan magen är som en ballong nu. Tobbe hade nämligen avskedsfika eftersom han occh Jesse drar till Norge imorgon och living the dream(: Ja nu börjar alla bara dra iväg och själv vet jag inte alls vad som händer till hösten, panik?!

Bjuder på två bilder från den mysiga middagen på Waldorf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0