Lördag 27 Augusti

Tjabba!
Idag blev det tidigt uppstigning, jag och J följde med min familj upp till Övertoneå. Min kusin Stefan och hans tjej Johanna skulle döpa sin lilla bebis Elmer i Övertoneå eftersom Johanna är därifrån. Så det blev att gå på dop och sen efter det blev det att åka med hela tjocka släkten till Johannas mamma som bodde utanför Övertoneå och äta lunch och fika.
Fick även träffa Stefans syrra min andra kusin Katarina som överraskade alla med att komma upp från Göteborg och med sig hade hon sin lilla bebis Algot!(: Så det blev mycket pussande och lekande med alla söta små bebisar!

Efter vi hade sagt hejdå tll alla och lämnat Övertoneå åkte vi förbi Ikea en sväng, vi passade på när vi ändå var i närheten;) Jag och J skulle bara köpa en grej till lägenheten men konstigt nog blev det ändå shopping där för 1.100!

Lilla Elmer med sin mamma och pappa i kyrkan!


Och lilla Algot!


Ps. Inlägget ville inte uppdateras så därför det kom in idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0