Onsdag 1 September

Tjabba!(:
Ny måndag idag och nu har hösten kommit på riktigt och nu kommer tiden gå så snabbt så snart har vi snö på marken igen.. nä nog tyckte jag vi kunde ha fått ha lite mer sommar ett tag till!(: Idag har jag jobbat som igår 8-16 och glömde det jag sa om att det funkar jättebra att börja åtta även om jag är morgontrött, imorse var jag då helt jäkla död!:O Men sen piggnade jag till och dagen gick ändå snabbt(:

Efter jobbet var jag så sjukt sugen på korv och makaroner så då gjorde vi det till middag, alltså korv och makaroner är så grymt underskattat för det är ju svin gott!!(: Senare på kvälllen kom Hanna och Linda hit, dom hade tagit med sig popcorn och vi kollade fångarna på fortet(: Det var finalen så det var ganska spännande och rätt lag vann helt klart! När Hanna och Linda hade åkt hem drog vi till tobbe ett tag och umgicks med grabbarn(:

Jag och Twinsen hos Ida innan LK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0