Lördag 9 Oktober

Hallå!
Igår blev en riktigt rolig kväll!:D Kvällen började med att jag och Joel åkte till Hanna födelsedagsbarnet och blev bjudna på middag hos henne. Blev en riktigt trevlig middag med Hanna, Malbas, Mia och Ida och Jacke, vi fick tacopaj till middag och till efterrätt tårta!:P Sen vid åtta börja folket droppa in, det var mest idrottsfolk som man känner och så lite annat blandat folk! Kvällen hos Hanna blev riktigt lyckad och alla verkade vara på topp det enda som saknades var väl andra tvillingen Linda som befinner sig i Norge. Vid tolv blev det utgång men det kaosade lite så det slutade med att jag, Joel och Martin promenerade hem från stan till Tuna!:O

Här kommer lite bilder från kvällen ( Dom sista bilderna blir det lite kaos på när jag och Ida leker cheerleaders;P


Idag vakmade vi vid tio,  vad händer med att man aldrig kan sova länge dagen efter man druckit? Iallfall så åkte jag och Joel till Rosvik och åt lunch, det blev grillade hamburgare och det var perfekt dagen efter mat(: Efter vi hade varit där ett tag åkte vi hem igen, vi fick låna en av mamma och pappas bilar och jag kände bara hur längesen det var jag körde bil, man kände sig ju nästan som en nybörjare men  så blir det ju när man aldrig nästan kör bil nuförtiden:P

Ikväll har jag varit på hockey med Joel och grabbarna, och det var faktiskt riktigt kul och årets första match jag ser på plats! Vi stod på ståläktaren där det var riktigt bra drag, och jag blev helt inne i matchen men såklart missade jag Luleås två första mål eftersom jag stod och tittade på allt annat förutom matchen just då;) hahah! Men Luleå krossade iallfall Frölunda med 3-0!

Nu blir det lite lördagsmys i soffan med en film, pusss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0