Fredag 15 Oktober

Tjena!
Idag blev det en dag på stan, det känns som att jag nästan aldrig går på stan nuförtiden för när man jobbar i stan blir man så less på stan så man orkar inte gå på stan:P Jag var ute efter en jacka, för jag har absolut ingen jacka som jag kan som ha när det är sånt här väder. För det är alldeles för kallt för skinnjacka och alldeles för varmt för min fjällräven, det är så jobbigt när det är sånt här mitt i mellan väder! Men jag kom hem utan jacka men med ett par byxor och en tunika rikare!(:

Dagens inköp, Messi var sugen på att vara med på bilden också!


Efter rundan på stan kom Joels bror Björn och hämtade upp oss, vi hämtade hans kompis på bergnäset och sen åkte vi och köpte Pizza på Palma!(: Vi åkte vidare hem till Björn och åt pizza med dom där, sjukt gott med pizza som fredagsmiddag! Vi blev inte kvar där så länge eftersom vi inte hade någon skjuts hem så då gick vi till Kvatum och mötte upp Joels grabbgäng och åkte hem med dom!(: Det blev att hänga hos oss allihopa och kolla på Idol och så!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0