Onsdag 24 November

Tjabba!
Idag var jag och Joel först på den där rekryterinsmässan i Pontushallen, men jag vet inte riktigt kändes inte så värt såhär i efterhand. Sen bjöd Joels mamma oss på lunch, det blev buffe på Exotic ooch det var så himla gott!:) Efter det skulle Joel till amf och jag följde med Joels mamma och handlade, tänkte egentligen försöka mig på att göra soppa till middag idag men efter den där buffen blev det ingen middag alls:P

Ikväll har jag fått besök av Olivia, trevligt det var allt för längesen. Hade till och med imponerat på Ollan genom att göra fruktsallad i ungn med vit choklad på, det är bra för att vara mig;) Men klant som jag är lyckades jag såklart bränna mig på ungnen! Äh jag vet inte riktigt vad det är med mig och matlagning...


Nu blir det en tidig kväll för imorgon väntas jobb hela dagen, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0