Måndag 10 Maj

Hallå!(:
Idag hade vi endast en lektion som började två, så jag chillade på här hemma hela morgonen och det var så skönt att verkligen få sova ut!(: Vi hade då engelska som var helt ovärt för vi hade vikarie och det enda vi skulle göra var att skriva en berättelse i grupper. Efter skolan så drog jag,Emma och Dennis hem till mig och gjorde våran årsredovisning för vårat UF-företag det var verkligen as tjorvigt men som tur var hade vi mamma som hjälpte oss!(: Men nu är den äntligen klar iallfall så skönt att ha den bortgjord också!

Idag fick jag preimärcykla, eller jag har cyklat en gång tidigare i år men det gills inte;P Alltså åh vad härligt det är att cykla, jag blir som barn på nytt direkt cykeln åker fram!(: Så nu blir det att nötta den hela sommaren!:D


Dagens Outfit

Linne-Gina Tricot
Jeansshorta-Gina Tricot
Leggins- H&M
Brunt armband- Åhlens
Skinnjacka- Carlings
Väska- Accent
Skor- Convers såklart

Nu ska jag plugga lite, pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: Amanda L

jag letade er i matsalen idag men vilken tur att du inte va där för vi hade nästan exakt samma kläder på oss idag! hahah, förutom att jag inte hade precis sånna där leggins. Vitt linne från gina (dock mitt "tajta" linne), jeansskjortan från gina, svarta leggins, vita converse ;) haha

2010-05-11 @ 00:00:26
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: olivia

ser att du köpt en sån skjorta som mej :p

2010-05-11 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0