Tisdag 29 Juni

Tjena!(:
Idag har jag jobbat 9:45-18:15, riiktigt långa dagar dom där är! Men det gick bra i dag och jag fick vara uppe själv på damavdelnigen eller Carro kom ju några timma rooch hjälpte också!(: Kändes helt bra för det var som att man hade mycket mer ansvar och det gick riktigt bra, förutom en grejj som jag glömde göra. Men jag ska jobba imórgon också så jag hoppas jag får vara på samma ställe då också.

Sen efter jobbet var det bara häm och vända, jag cyklade till Jokki där tjejerna var och fikade kvällsfika där!(: Riktigt gott vare och trevligt att träffa alla, vi kollade även fotbollen och pratade på. Gulligt av Jokki att bara bjuda på kvällsfika sådär!(:

Dagens Outfit


Linnea- Gina tricot
Transparant skjorta- H&M
Jenas- H&M
Skor- Scorret
Armband- Vero Moda

Kände att det var ett tag sen jag tog en dagens outfit så nu dök det upp en!

Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0