Fredag 2 Juli

Tjena!(:
jobb som vanligt hela dagen, idag har jag fått mitt nya schema fram till vecka 34 då skolorna börjar igen. Och det ser ut som att det blir väldigt mycket jobb här framöver. Men det är bara bra och det är jag så glad för att jag får jobba på H&M!(:

Annars efter jobbet blev det att fara hem och äta middag med familjen, sen så visste jag inte riktigt vad jag skulle hitta på under kvällen. Men det blev att jag och Joel var med Ida och Jackob!(: Vi åkte till Boden Alive och kollade läget, men set sööög verkligen förutom om man inte vill vara med fjortisar i 15 års åldern! Vi åkte runt lite i Boden med bilen ett tag och träffade på massa kända ansikten(: Vid ett åkte vi hemmåt igen mot Luleå efter en kväll med trevligt sällskap!:D

Boden Alive var absolut ingen höjdare, men trevligt sällskap var vi med iallfall!(:



Dags för middag, pusstjing(:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0