Tisdag 5 Januari

Tjabba!(:
Igår var jag och pappa på Telia och fixade Telia Max 25!(: Så nu kan jag äntligen sms:a hur mycket som hellst utan att det kostar mig en krona, och det kan nog behövas för innan fyllde jag på typ en hunka varannan dag på min mobil!:O

Idag har jag bara tagit det lungt och börjat i god tid med att fixa mig inför kvällen och för första gången på länge så är jag redan klar nu, och det är bra jobbat för att vara mig x) Haha ni som känner mig vet hur otroligt seg jag är på att fixa mig varje gången det är fest!;) Hade klädångest som vanligt vad jag skulle ha på mig, för jag kan ju inte ha samma plagg två gånger på mig när det är festligheter;) Men till slut hittade jag iallfall min outfit för kvällen och håret står Jenny för(: Så gullig hon är som alltid ställer upp!(:

Ja nu är det dags att tagga upp igen för PARTYYY!;D Ikväll blir det förfest hos Amanda P och sen Grace för hela slanten, vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit

Tröja-H&M
Kjol-H&M
Leggins-Lindex
Skor-Din Sko
Halsband-H&M
Armband-H&M
Örhängen-Cubus

Nu ska jag kila och äta middag,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

äälskar kläderna du hade igår, om jag hade haft din kropp hade jag snott dom!

2010-01-06 @ 17:32:48
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Linnea

vad söt du var i min kjol! :D

2010-01-06 @ 17:41:32
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0