Tisdag 2 Februari

Tjennar!(:
Idag hade vi sovmorgon till 12:00, underbart skönt!(: Jag sov till tio och hade lätt kunnat sova tre timmar till, så död var jag idag. Skolan rullade på som vanligt med personaladministration, religion och idrott. Men idrotten var inte alls kul idag. Vi hade uteidrott och långfärdsskridskor stog på schemat, i det här vädret var det inte direkt någon höjdare. Men jag pallrade mig ändå ut på isen och åkte till norra hamn och tillbaka men när vi kom tillbaka var jag ganska så less både för att jag hade så sjukt ont i fötterna och det här jävla vädret!:O

Annars så gjorde min mamma min dag när hon sa att jag får beställa sommarkläder till Turkietresan för 2000, och hon betalar!:D

Just nu sitter jag här hemma i Joels lägenhet och väntar på att Paradise Hotel ska börja, för han har tvingat mig att se det eftersom det är finalen! Och snäll som jag är så är det väl lika bra att göra som han säger, men en sak är säker han kommer få igen för det här;) Eller just det jag kollade ju nyss det nyaste avsnittet av One Tree Hill här hemma hos honom x) hahah!

Nu ska jag kila härifrån innan Joel blir allt för less på att jag sitter vid datorn, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0