Lördag 13 Februari

Hallå!(:
Idag vaknade jag och Joel vid elva tiden, vi drog oss upp och åt dageneftergodiset, jag fattar inte varför godis blir så mycket godare dagen efter? x) Sen fick vi iallfall i oss lite frukost och åkte iväg och kollade när Tobbe och dom spelade innebandy, fast jag han bara kolla ett litet tag sen körde jag hem.

Väl hemma han jag bara bytta om och så kom Jokki och plockade upp mig. Vi åkte in till stan och igen och träffade Elin och gick på max och åt dagen middag, sjukt gott vare!(: Där träffade vi massa kända ansikten, bland annat Keso,Joppi och Danne(: Sen när vi var proppade av maxmaten så träffade vi Jenny och Amanda, så gick vi alla brudar på bio. Det var The Valentine´s day som gällde, sjukt rolig och bra film!:D Ni måste se den om ni inte gjort det!

Nu resten av kvällen ska jag bara chilla här hemma och hör och häpna faktiskt kolla lite OS!:O Det är ju de som gäller nu ett par veckor framåt, så det är väl bara att följa strömmen och kolla.

Nu hade jag inge mer på hjärtat, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0