Måndag 13 December

Hallå!
Idag har det varit som en frys ute, shit vad kallt alltså! Såklart gick jag ut på en promenad utan att kolla hur många grader det var ute, ja kan säga såhär det blev ingen lång promenad och jag höll på att förfrysa mina kinder!:O Annars har jag bara hållt mig inne och tagit igen lite serier som jag missade förra veckan(: Nu är det uppehåll på alla serier till den 24 januari, vad ska jag nu använda min dö-tid till?:P

Gick på stan en sväng nu på eftermiddagen föra att köpa lite akuta saker som topz:P Hann även svänga in på några andra affär samtidigt och såklart hittade jag något, så kom hem med en tröja från GT!(: Men jag vara bara tvungen att köpa den för det är så snyggt med lappar på armbågarna!


Efter stan åkte jag hem till Antnäs med pappa när han slutade jobba!(: Var bara med familjen hela kvällen och åt middag där och umgicks, mysss!(:

Dags att byta min värld mot Elsas värld ett tag, puss!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0