Fredag 10 April

Tjabba!(:
Gårdagen var riktigt rolig men det blev sjukt sent, jag och Joel var chaufförer åt Jullan,Hanna och Anton och kom hem vid fyras tiden och då var vi ganska så döda!:O Men det var ändå kul för det var första gången sen jag tog körkort som jag var fyllechaufför;P

Idag var jag helt slut när jag vaknade, kändes som att jag hade varit på fyllan igår men det var bara för att jag var så sjukt trött. Idag har det inte hänt så mycket, jag har bara varit hemma och taggad inför kvällen för ikväll blir det PARTYYYY!;D Det blir fest hos Elina och Viktor med massa människor och jag känner mig sjukt taggad eftersom jag inte festade igår(:



Kvällens Outfit


 

Jacka-H&M
Linne-H&M
Leggins-Lindex
Skor-Scorett
Armband-H&M
Örhängen-Gina Tricot

Nu ska jag börja kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0