Torsdag 10 September

Tjabba!(:
Ännu en dag på H&M 09:30- 16:30 jobbade jag idag, så fick vara i butiken innan dom öppnar den. Det är ganska coolt att gå omkring där i mörkret och det inte är nå folk, känns typ som att man äger hela butiken x) Iallafall på morgonen fick jag lära mig att skriva skyltar, så alla skyltar på herr som är till höstkampanjen har jag skrivit(: Annars rullade dagen på ganska mycket som vanligt med att larma och kalja alla nya kläder. Längtar redan tills jag får lära mig kassan och börja stå där!(:

Efter jag slutat skyndade jag mig till Presenta & Här, det var dags för min Ansiktsbehandling. Seriöst det var helt gudomligt!(: Det kändes som värsta lyxen typ sånt där som bara kändisar gör, dom plockade även ögonbrynen och så fick jag lite massag. Hon som gjorde det på mig tyckte att jag hade en jättefin och bra hy, så nu har jag babylen hy. Tack ännu en gång för den fina födelsedagspresenten TJEJER!:D


Jag måste bara berätta att jag läste nyss på Blondinbellas blogg att hon ska få åka till New York och intervjua bland annat Briteny Spears, Beyonce, Lady Gaga och massa fler kändisar. För hon ska få vara med på MTV Video Music Awards! Seriöst vad kul, så sjukt fuskigt att hon ska få göra det är grymt avundsjuk på henne nu. 

Nu blir det att plugga engelska glosor som vi visst hade till imorgon, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, jag vill också ansiktsbehandla mig ;o haha!

2009-09-13 @ 20:51:55
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0