Måndag 5 Oktober

Tjabba!(:
Ja då var det bara att sparka igång en ny vecka. Skola idag som vanligt rullade på kanon. Idag blev jag även lurad på riktigt av världens stördaste unge Emma. Hon hade skrivit världens grejj som hände igår på hennes blogg, och jag kom till skolan helt exalterad och var helt säker på att allt hon hade skrivit hade hänt på riktigt. Men ne då var bara allt på skojj! Fy fan vad du ska få igen för det här Emma Enbom!;)

Efter skolan han jag hem en snabbis äta middag och så innan jag övningskörde in till stan. Först hämtade jag ut ett paket som hade kommit, mina nya skor från din sko hade anlänt. Dom passade perfekt på min fot och var helt underbart sköna(: Sen blev det att träna Body Step på Inpuls själv, jag trodde nämligen att Jokki och Elina också skulle träna det men dom kom aldrig. Åkte iallafall buss hem med Jennisen så det var nice(:

Klarade Fas C idag också, skönt kanske inte alltförlänge kvar nu!(:

Nu är det dags för att kila mot sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Jokki

men ojj jag visste inte att du bestämde dig för att komma, vi ångrade oss och gick bara på afron ist :( sorry

2009-10-06 @ 20:07:40
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0