Torsdag 19 November

Hallå!(:
H&M idag, härigt att träffa alla igen eftersom jag inte var där igår. Jag trivs verkigen där för alla är så himla söta och glada, ja man blir som en i gänget direkt(: Fick iallafall ta några kassapass idag, börjar gå riktigt bra nu gjorde bara några små misstag. Förrästen ni måste kolla in H&Ms snygga skyltfönster som gjordes om igår, det är julfönstret och det är helt klart snyggast i stan. Innan vi öppnade fick alla i personalen gå ut och kolla på det, jag stod bara där och önskade att jag också kunde göra ett sånt där snyggt skyltfönster(:

Annars blev det spinning idag efter praktiken, spinning 45 med Linnea. Var ju såklart helt död som vanligt efter det;O Men fick komma hem till mammas stuvade makaroner och korv, det är verkligen supergott!(:

Har kolat nyaste avsnittet av 90210, åh vad bra det också var och såklart började jag storgråta. Vet inte vad det är med mig och serier men har typ blivit het känslig eller nå:P


Nu ska jag kika runt på lite andra bloggar,pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, bra smak när det gäller serier! ;)

2009-11-20 @ 17:29:59
URL: http://eempz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0