Onsdag 4 November

Hallå!(:
Kollade nyss klart nyaste avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl, åh vad bra One Tree Hill var(: Jag hade inte alls några förhoppningar på att det skulle bli en bra säsong när två av huvudpersonerna hoppade av serien, men det har faktiskt varit över mina förväntningar en helt okej start av den här säsongen. Sånt är så bra att serien inte kaosar totalt.


H&M idag 10:00-17:00, fick stå i kassan två timmar och jag kan ju säga såhär att jag inte kom ihåg speciellt mycket efter att varit borta två veckor från allt det där. Men jag lärde mig snabbt igen och det var riktigt kul idag. Visst nog fick jag några riktigt tjorviga kunder men det lär man sig ju av. Fick även packa upp massa varor och det är nästan det farligaste som finns för då hittar man så mycket snyggt! Idag fick iallafall en t-shirt och en topp följa med mig hem + att eftersom jag jobbade igår så fick jag personalrabatt(:

Dagens Inköp

Svart t-shirt- med sånt där tryck från en orkesterjacka
Gudlig topp- utsvängd och längre bak än fram

Oj nu måste jag skörda på farmville! pusstjing(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0