Update

Tjennixen(:
Har nyss klämt i mig massa smulpaj med vaniljsås, så nu känner jag mig som en uppgäst kossa x) Kollade också sista avsnittet av 90210, åh vad bra det var med Adriana och hennes baby(: Längtar redan till hösten igen då en ny säsong troligtvis kommer. Det är lite jobbigt att nu på våren då alla  serier tar slut, nog för att det blir sommar och då ska man ju kanske inte sitta inne och kolla serier. Jag vet att jag är en extrem serienörd men vad ska man liksom kolla på nu?




Fan har typ gått och blivit förkyld och det är ju perres nu när det är stadsmaran och allt på lördag. Typiskt min otur att pricka in det just nu eftersom jag inte är den där typen som blir sjuk ofta. Jaja livet kunde ha varit värre, tänk bara på barnen i afrika.

Äh nu ska jag hoppa i min pyjjen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0