Tisdag 12 Maj

Tjennixen(:
Idag var det då Nationella i Matte B, och ja det gick väl sådär. Kändes helt bra till en början men sen så sket det sig rejällt på dom två sista uppgifterna, kladdade typ bara ner nå på pappret som säkert inte alls är rätt. Men bara jag får g så är jag då nöjd, orkar seriöst inte satsa på vg i matte b, det viktigaste är ju att man läst det iallafall(: Och nej jag satt inte hela fyra timmar utan jag satt typ bara två timmar och en kvart och det tyckte jag var länge x)

Efter skolan drog jag pluggen eftersom vi har samhälls prov imorgon. Men det känns ändå som jag kan det hyffsat bra nu. Så jag drog med Victor på en promenad eftersom jag kände att vi behövde vara lite hurtiga. Vi gick den där parallellvägen vid mig till måttsundsbron och tillbaka så det blev dryga 7 km(:

Sen på kvällen joinade vi Jenny och Alex, vi gick ner till skolgården och spelade pingis, 21 och en gång i vägen. Även Amanda och Linnea kom dit också(: Men det var faktiskt as kul kändes som man blev mellanstadieelev på nytt x) haha
Efter det knallade alla upp till Jenny förutom Linnea som skulle hem, där bestämmde sig jag,Jenny och Amanda att vi skulle kolla det nya One Tree Hill avsnittet som kom idag medans killarna fick umgås själva(: Det var det näst sista avsnittet innan "the season finale" och jag säger bara fyra ord: Fy fan vilket avsnitt!! Tänker inte säga nå om det för dom som inte har sett det(:


Dagens Look

Topp- Gina Tricot
Leggins- GIna
Skor- Convers
Halsband- H&M

Nu väntar sängen för mig, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0