Lördag 30 Maj

Tjennixen(:

Gårdagen blev riktigt lyckad i Klövern:D Jokki var chafför och påvägen dit råkade vi missa infarten till klövern så vi körde bara några kilometer för långt;D haha. Det blev även ett dopp i någon sjö utanför klövern, fast jag och Elina var badkrukor och jenny filmade.  Efter det blev det massa ätande i form av Jokkis goda paj, massa chips och godis. Vi satt i timmar och snackade om allt möjligt, vid tolvsnåret började vi rulla hemåt. Kanonkväll som absolut måste göras om:D


Han inte med att ta någon bild när dom sprang i

Idag var det då dags att sprinag stadsmaran med Amanda och Jenny och halv Luleå typ;P Seriöst vilket kanonväder men det var ju bara lite för varmt för att springa stadsmaran, solen stekte nå kopiöst.  Det gick faktiskt förvånansvärt bra men tiden blev väl ingen höjdare direkt 1h och 12 min, men man får väl skylla på att man inte tränat på ett tag x) Ja det där med att jag skulle springa unde en timme och få mvg gick ju inte så bra. Men jag hoppas att jag ändå får mvg!(: Nu är då iallafall mina vader helt döda, så får se om jag änns orkar ta mig någonstans ikväll;P

dags för middag ute, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0