Tisdag 17 Mars

Hallå(:
Kom nyss hem från Amanda där jag hon,Jenny och Alex har kollat de nyaste avsnittet av One Tree Hill och Gossip Girl som äntligen har börjat om igen. Det var ju typ mer en en månad sen sist, så det var ju bara sisådär ganska önskat av mig. Åh hejjbara vad bra det var eller iallafall One Tree Hill fast det var nästan bara sorgliga grejjer i hela avsnittet. Men det är väl så det ska vara ibland. Gossip Girl var väl ändå inte sådär jätte spännande det  var mest bara jobbigt att kolla på för allt blev ju så tjorvigt. Fast det fanns ju ändå några höjdpunkter;) Men om ni inte har laddat hem dom senaste avsnitten så gör det!

Förrästen idag när jag och Amanda var ute och gick hände en liten rolig insident:
Jag: Finns det en bondgård i Ersnäs?
Amanda: Va? Det där är ju Alviksgrisen
Båda: HAHAHAHA!

(Bara ni byabor vet vart jag menar)Det var nämligen så att vi var på väg till stallet och så gick vi på den där vägen som är bakom Liko. Och jag vet inte vad jag fick för mig men jag tänkte som att det var Ersnäs som låg där borta, Eftersom vi hade gått förbi klubbvallen och sen går det ju som en väg till Ersnäs. Men vafan det är inte alltid så lätt;)

Just det på fredag blir det att besöka All Star, Emma i klassen ska nämligen ha sin födelsedagsmiddag där, så det blir nog skojj(: Förrästen jag är också sugen på att göra middag med Alla Antnäsgirlsen, det var ju ett tag sen man träffade alla(:


If you have this baby, you could die

Nu ska jag dra, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer
Postat av: Amanda L

de ska vara; If you have this baby, you could die. x) för nu har du skrivit att hon dör. men hon kan dö, det är ju inte säkert att hon gör det :)

2009-03-18 @ 09:02:09
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0