Måndag 30 Mars

Det är ingen vanlig dag för det är Jokkis födelsedag, Hurra Hurra Hurra!:D Grattis tjejen äntligen blir du 18 år (tro inte att jag glömt dig bara för att jag inte skickat något grattis sms men jag har inga pengar, kände att jag var tvungen att skriva det;P haha)

Idag är det en ny vecka och nya tag på H&M, hujja vad jobbigt det var idag på praktiken. Det enda jag fick göra var typ att städa hela dam och herr avdelningen för ingen hade städat i lördags när dom hade öppet och det hade varit värsta kaoset med folk. Men nu är det då snyggt och prydligt i hela butiken(: Shit vad jag tyckte synd om Amanda idag som var inne på H&M och sökte mig och så var jag på lunch, det är typ sisådär tredje gången hon kommer in för att träffa mig och så är jag inte där. Men jag lovar dig nästa gång ska jag vara där haha(: Annars är jag bara ganska så slut kunde inte somna igår så blev inte så många timmars sömn, och sen jobba åtta timmar på det, det tar lite på en ska jag säga er. Men man ska inte klaga det finns ju dom som har det värre;)

Just det jag måste berätta en stor händelse i mitt liv. Jag har läst ut första Twilight boken- Om jag kunde drömma. Det tog mig ju bara sisådär ett halvår. Alltså läsa är verkligen inte min grejj, inte för att jag är dålig på att läsa eller så. Men det känns som det finns så mycket bättre saker man kan göra än att sitta och läsa, jag tar mig liksom aldrig tid att läsa. Läsa är inte direkt prio ett i mitt liv;P Och varje gång jag har läst ut en bok så säger jag att nu jäklars ska jag ta tag i mitt läsande och läs oftare. tror ni det händer? Nja det håller liksom typ en dag sen är det helt ute i skogen igen. Jaja jag har ju liksom dom två andra Twilight böckerna hemma som bara ligger och väntar på att iallafall bli uppslagna. Ja jag måste då verkligen bli bättre på att läsa!

Nu ska jag kila upp till Jenny och Amanda, ha det bra:D


Kommentarer
Postat av: jokki

nej ag vet att du kommer ihåg sånt dära! snart blire fika och även fest förhoppningsvis, älskar dig gums

2009-03-31 @ 02:38:49
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0