Fredag 5 Juni

Tjennixen(:
Igår hade jag en as bra dag:
-Sista skoldagen förutom på torsdag när vi har avslutning med klassen, men det betyder att jag typ har SOMMARLOV nu!:D
-Fick MVG i idrott, känndes riktigt nice:D
-Mamma kom hem med en sån här söt liten plattång åt mig för luggen(:
-Jag fick äntligen klippa mig, sist var den 22 December, hujja! Blev ungefär som förra gången fast pyttelite längre(: Hade lite problem med hur jag skulle göra om jag skulle spara ut det eller klippa det som jag gjorde sist, men det fick bli kort igen. Tack så mycket Julia M:D


Min nya söta lilla plattång(:

Idag har man ju som sagt varit ledig, men blev ändå att åka in till stan med Victor ett tag(: Vi kollade runt lite och jag har seriöst lite smått panik för jag vet inte vad jag ska ha på mig på fredag. Hittade en klänning på gina som jag la unda, ville egentligen ha den i röd fast den var slut:S Sen åkte jag och Victor hem till honom i bergnäset och käkade lite lunch, köttbullar och makisar är alltid gott. Efter det blev det tillbaka in till stan för att Victor skulle köpa godis på hemmakväll, japp det blev ett kilo!>.< hehe


Och så här blev mitt hår(:

Nu ska jag fortsätta läsa alla andras bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0