Söndag 5 Juli

Tjabba(:
Här var ett tag sen jag skrev, tänkte därför dra en lite  resumé om vad som hänt i mitt liv dom senaste dagarna

Fredag:
Körlektion på morgonen och idag fick jag köra med Daniel som var as schyst och det gick riktigt bra(: Sen for jag hem och tog en powernapp på två timmar:O varför ska jag alltid lyckas med det, men skönt vare då iallfall. Sen var det packnig på g eftersom jag,Jenny och Jokki skulle dra till Jokkis stuga på kvällen. Men packning och jag går inte riktigt ihop varför ska jag allltid lyckas packa så överdrivet mycket? När klockan blev kring 6 drog vi iväg till Jokkis stuga, alltså jag kan fortfarande inte fatta att vi cyklade den vägen förra året, det är ju för fan 6,6 MIL dit!:O
När vi kom fram var det bara att stoppa in grejjerna i stugan och sen bada, japp ni hörde rätt Maria badade igen även fast det var sjukt kallt. Efter det blev det grillning vid deras grillstad där ute. Vi körde på majskolvar och pinnbröd= super gott!

Lördag:
Vi vaknade kring tio tiden och det var så sjukt varmt där inne i stugan, kändes som man hade sovit i en bastu typ x) Vi han typ bara äta frukost och fara ut och fiska en snabbis innan min papi kom och hämtade mig kring tolv tiden.
Var tvungen att åka hem då eftersom vi hade släktmiddag igen sen på Waldorf. Så han bara göra mig klar och så innan det blev att åka in till stan och träffa resten av släkten vid Waldorf. Det var riktigt trevligt, jag, Olivia,Felicia och Rebecca satt mest och svamlade(: Sen var det dags att säga hejdå till alla USA släktingar som skulle åka med tåget till Stockholm. Men mamma var typ helt på att åka och hälsa på alla nästa sommar:D Snacka roligt det hade varit att få åka till USA igen!:D

Här kommer lite bilder från Jokkis stuga(: Bilderna är snodda av Jenny



Nu ska jag kolla runt på alla andra bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0