Onsdag 28 Januari

Hallå(:

Idag ar det varit en sån där lång jobbig dag. Det började på morgonen för det första så hade Olivia sovmorgon så då fick jag knalla till bussen ensammen och det är alltid lika tråkigt när inte hon går med mig. Och sen på bussen var typ ingen av brudarna där för alla hade typ sovmorgon, shit det inträffar ju typ aldrig;O Iallafall så fick jag sitta brevid någon okänd kille som jag inte änns hade sett förut, och han tog typ upp halva min plats för att han satt med sina armar på nå konstig sett snacka om less jag blev på honom för jag hade ju tänkt sova i bussen till skolan för jag var så trött. Och till råga på allt så efter jag hade suttit brevid han några sekunder kände jag att han luktade svin mycket häst eller nä han luktade typ bondgård, fy bubblarns vad äckligt det var!

I skolan var det ganska chill ändå fast onsdagar är ändå våran jobbigaste dag för då har vi fyra lektioner och alla är så där sjukt långa så man blir typ helt död av dom. Och sen klockan tre så skulle jag ha Matte b prov för vi får typ inte göra våra prov på lektionerna så då måste man typ boka in en tid, hel konstigt. Ja fick då iallafall göra provet på örnen där vi har matte med typ massa annat folk som typ skulle göra omprov och så, och jag satt från 15:00 till 16:30 typ;O Provet var mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara och jag som typ hade pluggat häcken av mig både måndag och tisdag kväll. Andragradsfunktioner och sånt är då inte kul för fem öre, usch vad jag hatar det! Ja men vi får väl se hur det gick kändes ändå som att provet gick hyffsat bra.

Just det igår så pratade jag med Jens i telefonen och gissa vad han hade gjort? HAN HADE TAGIT KÖRKORTET!!!:D Shit vad glad jag blev för hans skull och snacka om nöjd han var men vem skulle inte vara det liksom;) Och så började jag tänkta att det är ju inte så länge kvar till sommaren då jag fyller år och ska ta körkort. Det känns typ som alla har börjat gå på körskola nu och närmar sig körkortet. Men det jobbiga är att dom typ har sommarstängt just när jag fyller år, fast jag tror dom öppnar i början av augusti så då behöver jag ju inte vänta så länge(:

Förrästen så kom det typ inget nytt avsnitt igår av One Tree Hill och gossip girl, eller Amanda?:P


Förrästen såg igår på blogg.se startsida att Twilight 2 har biopremiär 20/11 2009<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nää, de kom inte igår ;/ de kommer nästa vecka ;P haha vad kul att han har fått körkort nu :)

2009-01-28 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0