Onsdag 11 Februari

Hallå(:
Idag var det vanlig tid till skolan som gällde så de var så där extra segt att stiga upp. Och min hals mår inte bättre idag så jag får nog köra någon sån här super kur och hoppas på det bästa. Iallafall så var det ju vanliga bussen som gällde idag så då kom min kära granne Olivia över och så knallade vi mot bussen. Idag var det inte alls så där super mycket folk på bussen som de annars brukar vara när man åker med "vanliga" bussen, så jag och Olivia fick sitta tillsammans och det var toppen(: Vi kom fram till att det har ju börjat bli super ljust på morgonen nu till och med när man åker till skolan vanlig tid, är det inte härligt så säg? Sommaren börjar närma sig eller nja det var väl lite att ta i för imorse när jag vaknade stod termometern på -24`C! Brr

Annar har väl dagen flytit på bra och som vanligt fick vi sluta tidigare, så blev en snabbis på stan med Emma och Linda. Vi gick och kollade runt lite och jag fick värsta suget efter skor. Känner att jag verkligen behöver nya skor(eller nja kanske inte behöver) men vill ha! Och har hittat massa skor till våren, så blir nog att köpa skor snart(:

Nu ska jag gå och kolla på Enough som Amanda tipsat mig om, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0